Borg

Als u bij ons iets gaat huren dan kan het zijn dat u borg moet betalen bovenop de huurprijs. De hoogte van de borg kunt u zien in het reserveringsproces. Als u de gehuurde artikelen weer bij ons inlevert volgens de gemaakte afspraken dan storten wij de borg aan u terug via bank binnen 3 werkdagen. 


Wanneer krijgt u de borg niet terug of maar een gedeelte?

-Als u de gehuurde artikelen niet op de afgesproken dag en/of tijd bij ons inlevert dan gaat er een nieuwe huurdag in. Wij kunnen dan de extra dag verrekenen met de borg. Indien de borg niet toereikend is dan zullen wij het nog verschuldigde bedrag na factureren.  


-U heeft het gehuurde product vies bij ons ingeleverd. Wij verrekenen dan de schoonmaakkosten met de borg. Indien de schoonmaakkosten hoger uitvallen dan de betaalde borg dan kunnen wij achteraf nog extra kosten in rekening brengen.


-Het gehuurde is niet compleet bij ons ingeleverd. Heeft u uw reservering niet compleet bij ons ingeleverd dan krijgt u eerst nog de kans om de missende onderdelen alsnog bij ons in te leveren binnen de afgesproken periode. Wij houden de borg dan nog vast tot het moment dat de onderlenen bij ons zijn ingeleverd. Komt u de missende onderdelen niet bij ons terugbrengen dan gebruiken wij de borg om de missende onderdelen te vervangen voor nieuwe. Deze kosten worden van de borg afgetrokken. Is de borg niet toereikend genoeg? Dan zullen wij het resterende bedrag na factureren. 


-U heeft het gehuurde defect of met schade bij ons ingeleverd. Is er tijdens de huurperiode iets stuk gegaan door uw schuld of heeft het product schade opgelopen dan bepalen wij of de fabrikant de opgelopen schade. Dit bedrag trekken wij van de borg af. Indien het bedrag van de opgelopen schade hoger is dan de betaalde borg dan kunnen wij het nog openstaande bedrag na factureren.